De regen, sneeuw, mist, ijs, wind, hitte golven zijn alle gevaren, maakt het al het verkeer. Wees voorzichtig. Telefoon, Het gebruik van mobiele telefoons is ook verboden het stuurprogramma voor de telefoon gewoon de luidspreker is toegestaan, in weerwil van dit meer en meer de oorzaak van ongevallen, tijdens het rijden met de telefoon bezig zijn. Deze dagen, niet alleen op de telefoon aan op het apparaat, maar Facebook-gebruik van internet, chatten, synchroniseren met de andere, reactie, we lezen, enz. Het is uiterst gevaarlijk en onverantwoord gedrag. Helaas, zo veel van de telefoon zijn aangesloten bij de heup dat het moeilijk is om te stoppen met het gebruik.
welke bedreigingen is het rijden met een mobiele telefoon brengen
Misschien is dat net het-een snelle blik op het scherm, maar het gebeurt het probleem, sinds een paar seconden overslaan. Ontslagen iets op de weg, voor we de vrije loop, iets plotseling stoppen kan worden voor ons, of de tegemoetkomende start is om in te halen.
De telefoons zijn een ander gevaar van het rijden in een auto, terwijl de andere chauffeur, je verwachten dat elke auto die vergelijkbaar is, met inachtneming van en in overeenstemming met de regels op de wegen. De zogenaamde “vertrouwen principe” is over. Rijden, echter, stuurprogramma ‘ s vaak met elkaar communiceren: ze zwaaien naar de andere, een flits, en geïndexeerd, ze stoppen, te hard rijden, etc. Het is al hoorbaar mededeling dat je instinctief en onmiddellijk weten we reageren als het pad dat we ons op richten. Echter, dit alles is in gevaar als tijdens berichten, foto ‘ s. slapen
Het Britse ministerie Van Transport uit de enquête, in de vroege uren van de ongevallen, ik los 50% door de bestuurder in slaap vallen achter het stuur. Auto exclusieve gratis rijden als chauffeur om de toestand te verhelpen. Veel van wat ze betekenen, moet je het niet drinken van alcohol voor het rijden, maar het gaat niet alleen over dat. Slaperig, moe, geïrriteerd, te groot risico achter het stuur, zoals veel van het auto-ongeluk was geboren. De toestemming voor sterke pijn (bijvoorbeeld hoofdpijn), of ziek zijn en medicijnen, en dan ook kijken of we in staat zijn om te rijden.
Zelfs een kleine onvoorzichtigheid is genoeg plaats in een auto-ongeluk
Routine compliance, slechte reacties De groot-brittannië overzicht van auto-ongevallen en 65% van die herleid kan worden tot de chauffeur slecht reageren op een situatie, en verkeerde meting van de specifieke situatie. Deze praktijk is het ontbreken van en mentaal niet alert zijn en kunnen worden getraceerd.
Zeer nuttig zou zijn de verschillende rij-opleiding, indien omstandigheden, kunnen we proberen ons in moeilijke situaties. Dit is niet alleen voor onszelf, maar voor onze auto ‘ s mogelijkheden die wij kennen en veel van hen kunnen leren. Een training is vaak niet goedkoop, maar er zijn verslagen van veel van retournering van de goederen.
Zelfs een kleine onvoorzichtigheid is genoeg te gebeuren bij een auto-ongeluk. Gelukkig, deze lichte materiële schade, maar, helaas, niet ongewoon in persoonlijk letsel, passagier ongeval een dodelijk verkeersongeval. Het besturen van een auto is niet alleen voor onszelf, maar de andere weg dragen ook een verantwoordelijkheid naar ons toe.